Onsdagen 4 Januari.

Idag var det en extra längtan efter att arbetsdagen skulle sluta, för då hade det ju gått mer än 72H och enligt supporten skulle min telefon fungera. Eftersom jag googlat var jag hoppfull och när jag kom hem blev jag klart besviken att det inte fungerade. Och supportaren i mig som sa att felet satt i telefonen hade rätt hela tiden. Såklart har man rätt den enda gången man önskar att man inte hade. Nu är iallafall en felanmälan skapad och på lördag är jag inbokad på något konstigt möte där datorn ska blandas in . Skeptisk till vad de ska vara bra för, men hoppas verkligen att telefonen är i bruk innan helgen är slut..
 
Bortsett från detta så har det vart en bra dag på jobbet. Massor med möten och sen har jag fått lite nya uppgifter att ta tag i. Trots månaden precis börjat så känner jag att slutet på karriären är nära. Vill fortsätta för jag trivs i det nya, men jag kom på det alldeles för sent..
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara ta det lugnt, godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0