Torsdagen 19 Januari.

Även om jag vet att det kommer bli skit bra när det väl är klart, så önskar jag inget hellre just nu än att renoveringen av badrummet ska bli klart. Känns så tröttsamt att inte ha tillgång till duschen. Aldrig förut känt det som något lyxigt, men duschen är fett underskattad känner jag just nu när jag liksom måste planera in hur/när/var jag ska duscha. Det får gärna bli klart nästa vecka känner jag just nu iallafall.
 
Efter jobbet idag tog jag en sväng inom ICA, sen hem och lagade lite snabbmat. Pasta går ju liksom alltid hem hos mig. Råkade sen somna på soffan och var inte alls pigg på att dra på innebandyn ikväll, men eftersom jag måste ha tillgång till dusch så blev det extra pushen till att gå dit. Dessutom vet jag ju hur roligt det alltid är när man väl är där.
 
Nej nu är jag så otroligt trött så de blir huvudet på kudden nu, godkväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0