Fortfarande fredag.

Ja eftersom jag inte gått och lagt mig än räknas det fortfarande som fredagskväll. Hela denna vecka har dragit så otroligt mycket energi av mig och jag kan inte svara på varför. Trots jag inte gått ur sängen förrän vid halv elva, elva hela veckan är jag typ död. Kanske sover för länge. 
 
Jag har också slagits över hur jag alltid är hungrig, även trots jag ätit typ en halv timme innan. Jag googlade och första gången någonsin kom det inte upp du är döende eller gravid som alternativ som det annars alltid blir när man googlar något. Det kom dock upp en del saker som kan ge en känslan av att vara hungrig och det enklaste för mig att prova först är väl att återställa vätskebalansen, för vätskebrist kan ge en hunger känslor och jag dricker otroligt sällan så varje gång jag känner mig hungrig ska jag dricka ett stort glas vatten och se om det hjälper. Annars kunde stress, sömnbrist och felaktig kost också påverka, men att ändra kosten är lite väl mycket begärt så jag kör på ett glas vatten jag ;) 
 
Jobba hela helgen, men trots tidigt larm imorgon bitti måste jag köra igång lite Hollywood fruar på telefon innan jag somnar. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0