Torsdagen 8 Juni.

Eftersom jag vill bara både aktiv och spara pengar har jag inte skaffat något nytt busskort denna månad och det blev promenad både till och från jobbet idag, skönt. Trots lite halv dåligt väder imorse. 
 
En arbetsdag som sprang iväg som så många gånger förut. Lite möte och en hel del administration och planeringar. Hämtade ett paket på pressbyrån efter jobbet och sen gick jag som sagt hem. Röra på sig ska ju vara bra. 
 
Jag har dock inte gjort så mycket aktiviteter sedan  jag kom hem. Läst och tittat på tv. Det är "fredag" för mig idag men jag kommer ändå köra en lugn kväll med deckaren i högsta hugg. 
 
Tre dagars helg och ett nytt besök på polisstationen borde göras imorgon, hämta mitt pass. Längtar så efter vår utomlandsresa, jag som älskar värme och sol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0