Måndagen 30 Oktober.

Mörkret kommer bara tidigare och tidigare, här uppe i norr blir det aningen mörkt. Snart kommer väl längtan efter snö bara för att få de att lysa upp lite mer. Fast då vi inte gått in i slutet av November än får de gärna vänta lite. 
 
Första arbetsdag denna vecka är gjord. Tiden har gått riktigt fort och imorgon är ännu en halloween inspirerande dag. Får se om de blir något blod i ansiktet. Kan tycka att man ska bjuda på sig själv ibland så jo, mest troligt. 
 
Inte långt tid kvar innan jag får åka ner och hälsa på familjen. Jag längtar ganska mycket just nu. Även om det inte var jätte länge sedan jag var nere sist. Semestern detta året tog jag ju ut ganska sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0