Torsdagen 19 Oktober.

Idag har jag varit ledig och larmet ringde klockan tio. En halv timme senare var Emma utanför och hämtade upp mig. Blev en dag på Birsta. Fick med mig lite saker från IKEA, ett par nya skor från skopunkten, samt två påsar med mat från ICA. När vi kände oss klara med vår shopping åkte vi och lämnade av mina saker hos mig, sen blev det lite häng hemma hos Emma under kvällen.
 
När jag kom hem igen ställde jag mig direkt vid spisen och fixade lite mat, måste ju bli bättre med matlådor till jobbet. Lite tv fick underhålla mig när jag käkade och nu är jag nerbäddad i sängen och sitter med näsan i Ninni Schulmans deckare välkommen hem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0