Tisdagen 24 April.

Imorse när larmet ringde var jag inte riktigt människa, vaknat flera gånger i natt. Arbetsdagen har gått fort, mycket bollar i luften och mycket som hänt och helt plötsligt var jag på väg hem igen.
 
Jag har ätit mat, kollat på tv och myst ner mig i soffan. Idag är en sån dag där jag inte riktigt känner för att göra någonting. Jag är trött och jag fryser. Tänt lite ljus i lägenheten och hoppas få upp värmen.
 
Innan jag hoppar i säng ska jag nog få lite ork att fylla garderoben eller organisera om i köket. Eftersom glasen inte får plats i övre skåpen blir jag illa tvungen att ta de nedre skåpen även om det känns väldigt märkligt.
 
Tusen lådor fyllda med saker som ska slängas ut i förrådet, frågan är om det inte är dags att göra sig av med en del av sådana saker. Varför samlar man på gamla saker. Kommer det någonsin vara annat än minnen? Förrådet it is for now..
 
Godkväll.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0