Måndagen 29 Januari.

Dagarna och veckorna går in i varandra, det mesta jag gör att att jobba. Helgen var dock ganska roande. Blev en After work på fredagen med Patriks team, en hel del öl och ännu mera skratt. På lördagen var jag aningen seg först, men lyckades bota detta så jag var redo för en tjejkväll med Emma och Malin. Jag smittades av Emmas stämning och kom snabbt in i ett bra mode, men trots detta blev kvällen lugn vilket  innebar att jag vaknade upp pigg igår. 
 
Idag har jag varit tillbaka på arbetet och det har som oftast varit full rulle. Möten, medlyssningar och lite blandat. Kom hem och har bara slappat på soffan. 
 
Imorgon är det tisdag vilket innebär ett nytt försök till att gå på gruppträningen. Väskan ligger framför dörren redo att följa med mig till jobbet och sen vidare. 
 
Annars vräker snön fortfarande ner här i norr och vintern 2018 försvinner nog i slutet av Maj. Så jo jag blir smått avundsjuk på alla som är eller ska till Thailand nu, skulle varit sjukt kul att åka dit igen. Nästan så jag börjar planera en höst/vinter resa haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0