Hejdå Sundsvall.

Imorse var vi uppe innan 8, så vi började morgonen med att äta frukost och titta på tv. Sen drog vi igång med att packa ut allting ur lägenheten och in i bilen. De var återigen svettigt och jag kan inte förklara hur mycket jag längtar efter en dusch nu. Mycket lyft och mycket spring, men det gick ändå bra. Hela lastbilen är proppfull med saker och jag tror inte pappa riktigt förstod hur mycket saker jag lyckats samla på mig under åren haha. Efter att allt kommit ut i lastbilen började jag städa av alla golv. Gud va lätt det är att städa utan möbler som står i vägen, de borde man göra oftare ;)  nycklarna är överlämnade till nya hyresgästerna och jag har ännu en sak att kryssa av på min to do lista. Hejdå sidsjövägen 33 och tack för de senaste tre åren som vi delat.
 
 
På vägen från Sundsvall stannade vi till på Biteline för att ha lite färdkost med på vägen ner. Nu kan jag checka av hela min lista på mat att äta innan jag flyttade ner haha.
 
 
Vi har kommit en bit på vägen nu, men vi har x antal timmar kvar innan vi är framme vid slutdestination. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0