Lördagen 24 Mars.

Grattis på 90års dagen fina ängel..
 
__
Det kändes okej att stanna kvar lite längre i sängen idag också, eftersom himlen är full med moln så solen lyser inte jätte skarpt än. Låg kvar till lite efter tio innan jag började röra på mig. Började dagen med ett glas resorb precis som varje morgon sedan magsjukan, jag vet inte om det är den som håller mig alert eller om jag skulle klara mig utan, jag chansar inte förrän alla resorb är förbrukade.
 
Smörjde in mig med solfaktor 50 som vanligt, näsan har börjat fjälla så jag kommer väl hem som Rudolf med den röda mulen. Efter att jag smörjt in mig, fått på mig kläder och packat strandväskan gick jag upp till poolen och lämnade min handduk sen gick jag vidare upp till restaurangen i "träkojan". Åt en brunch i form av tonfisksallad och en mangosmoothie, riktigt god dricka. 
 
 
Sen började jag kolla lite på hotell och imorgon beger jag mig faktiskt vidare till Kata beach. Hittade ett bra "påskerbjudande" så jag bokade in mig tre nätter på ett hotell nästan tio minuter ifrån stranden. Så nu behöver jag inte tänka på boende på några dagar. Nu ska jag dock börja tänka på vart jag ska bege mig iväg på utflykt. För nu har huden ändå fått sol några dagar, så en dag på havet skulle vara nice.
 
Men först är det dags att avnjuta denna dagen och det ska jag göra uppe vid poolen, behöver min sol även om den just nu är gömd bakom molnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0