Tisdagen 13 Mars.

Godkväll!
 
Idag började dagen med ett besök på arbetsförmedlingen. Tror väl att vi båda två kände ganska snabbt att jag inte är i något direkt behov av en massa personliga möten, utan jag klarar mig ganska bra själv. Jag har ju lite saker på gång och benar inte det ut så får jag väl bara gå vidare, de går ingen nöd på mig och jag vet att jag kommer ha ett jobb snart. 
 
Efter besöket i Klippan åkte jag vidare till Helsingborg och en sväng på Väla där jag först växlade lite pengar inför resan och sen käkade jag lite lunch, bakad potatis med kyckling curry - magiskt! Åkte sedan vidare in mot Helsingborg och gjorde ett besök på Ryds Bilglas där dem fick laga ett litet stenskott jag lyckades få på bilen förra veckan. Därefter körde jag typ raka vägen hem och har enbart umgåtts med familjen resten av dagen. 
 
Den gula påsen har mitt startkapital för resan, bara fyra dagar kvar till jag sitter på planet mot värmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0