Tisdagen 29 Maj.

Godkväll!
 
För första gången i mitt liv kan jag faktiskt relatera till personer som skapat ett beroende av nässpray. Sedan jag köpte mentol nässpayet känner jag att jag inte riktigt klarar mig utan de. De liksom blir en frisk fläkt rätt upp i huvudet och man blir lite piggare och man kan andas ordentligt. 
 
Förkylningen är nog på väg ur kroppen, men jag känner ändå att jag påverkas lite av segheten i huvudet på arbetet. De kan ta en minut att komma ihåg vad jag själv höll på med ifall det är någon som kommer och avbryter mig, men trots segheten hinner jag med mina möten, utbildningspass och telefonsamtal. Eftersom mitt schema verkligen är fullbokat så kommer denna vecka vara slut snart. 
 
Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen, lite TV innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0