Torsdagen 17 Maj.

Denna vecka har faktiskt varit en vecka där jag känt mig lite i obalans. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men en viss osäkerhet kan krypa över mig under korta perioder. Hela veckan har dessutom känts konstig då halva veckan har jag varit en dag efter och idag när jag skulle lämna kontoret trodde jag att det var fredag och dags för helg. Nu känner jag att jag har stort behov av helg. Jag behöver en liten egoboost och möjligtvis en pizza. 
 
Så jag tänkte att jag får börja helgen med bio med en tjejkompis och hennes vän. Sen kommer jag att åka ut till mina föräldra för att spendera lite qualitytime med dem. Plus att jag behöver pappas hjälp att kolla en sak på bilen, sånt som jag inte riktigt har möjligheten till i mitt garage eller utanför. Annars är min tanke att ha en vilohelg utan måsten, fast så slog det mig att det har jag nog alltid. Måsten är nog ingenting som finns i mitt privatliv just för tillfället, jag gör lite som jag själv känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0