Söndagen 16 September.

Igår var jag på Liseberg med min lillebror och hans sambo samt några vänner. Det var ganska mycket folk och långa köer mest hela dagen. Trots det tog vi oss upp till både Helix och Valkyria. Valkyria är en ny karusell och tack vare stupet i 90 grader kunde jag inte lämna utan att åka och det var också den absolut sista karusell vi åkte innan vi tog oss hem.
 
 
Jag skulle nog beskriva känslan som den du vaknar av när du drömmer att du faller. Jag tittade nästan hela vägen ner, men i slutet blev pirret i magen för stort och jag blundade. Bra adrenalin kick. Nästa gång tar vi express pass, längst fram och i dagsljus. Kanske den ger ännu en större kick. 
 
En bra dag och kväll. När vi kom hem inatt tog jag soffan hemma hos lillebror och Hillevi igen. Och idag har jag varit halv seg mest hela dagen. Åkte hem till föräldrarna och blev bjudna på fika eftersom Angelika fyller år imorgon. Trevligt att träffa familjen. 
 
Nu är jag hemma. Har hunnit laga mat, tittat på torsdagens idol avsnitt samt badat för att få upp värmen. Resterande del av kvällen spenderar jag i sängen med lite serier innan jag ska sova. 
 
Helgen gick på tok för fort och jag längtar redan till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0