Tisdagen 11 September.

Efter helgens sjukstuga kände jag att jag var redo för en ny arbetsvecka. Igår var dock en kämpig arbetsdag. Dels för att jag fortfarande var hängig pga förkylning men också för att jag fick migrän som gjorde mig både yr och illamående. Så direkt efter jobbet körde jag hem och la mig på soffan. Blev mys i soffan iklädd morgonrock och filt.
 
Idag har jag känt mig så mycket piggare än igår, dock är jag inte helt frisk än. Fortsätter varje morgon med en ingefärashot och hostmedicin så snart är jag nog helt frisk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0