Goddagens!

Hemma från körskolan igen, körningen idag gick väl ändå ganska så bra tror jag. Men jag har börjat bli väldigt nervös och sen är de så jävla varmt att köra. Solen steker fan på en så man sitter nästan och svettas där i bilen. Inte så himla trevligt kanske. Men men..

Påvägen hem från Klippan åkte jag och mamma inom Storköpet för att handla middag, idag blir det fiskgratäng. Det var ganska längesen sist så kan sitta fint i kistan (; När jag väl kom hem tog jag ut Zindy, hon ligger fortfarande i solen och steker hehe. Ja maten är i ugnen och jag ska snart springa ut igen. Skönt väder, synd om jag inte kunde njuta lite!

Men ja vi hörs väl senare då. Ha en bra dag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0