Vissa dagar..

Ibland kan jag bara blogga itu om verkligen ingenting, ibland har jag så mycket att säga så orden inte räcker till så det blir fan inget sagt. Ibland kan jag va på bra humör och ha tid till att verkligen läsa och kommentera en massa, sen andra dagar så skuggar man igenom men orkar inte alltid kommentera. Så jag förstår responden, att den är lika med noll..

Men som jag sagt innan så skriver jag bloggen för min egen skull, ingen annans. Min plan i livet är inte att bli en stor bloggerska, nej mitt liv ska hända i verkliga livet och inte här. Visst hade jag väl velat bjuda med er på ett äventyr som heter duga men tyvärr så är inte mitt liv så livligt på den nivå just nu, jag drömmer väl om de men har inte kommit dit.. ÄN.

Vissa dagar mår man verkligen toppen, minsta lilla grej kan få en att springa på moln. Andra dagar så kvittar de vad som händer man ser inte längre än till näsan räcker, åskmoln och sura citroner är allt man bjuder på. Nej de är faktiskt konstigt hur allting kan kännas så olika bara på vilken dag de är.

Vädret vi får som är så kanon, ja bara de gör ju så att man har ett jävla smile i facet. Sen om det då blir regn så är man inte lika happy som dagen före.

Jag kan verkligen se mig själv ligga där vid poolen, på en solstol med en dricka i handen eller bredvid. Jag hade verkligen velat åka iväg för att koppla av, ja bara ligga och läsa och ta de lugn, ta en öl eller något. Inte bara supa bort livet utan verkligen njuta av värmen ända in på skinnet. Fy fan va härligt.

Åka iväg med kompisar och campa i ett jävla tält även om de är äckligt fuktigt och svettvarmt på morgonen, ge mig en kall öl en varm sommar dag, ett natt dopp, ett dags dopp, ja ge mig dopp hela jävla tiden. Ge mig getingar och insekter, i don't give a damn as long as we're having fun!! (: Man kommer ju inte ifrån dom ändå, så varför klaga.
De finns så mycket jag skulle vilja göra under sommaren, men de förstörs alltid pga de dåliga vädret. Så kanske man inte ska förvänta sig så mycket detta året så bara blir de bra av sig själv? Dream on bitch (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0