If I'm..

Sitter med endast den låten på repete nu. Sov med låten på repete, I'm inlove.. 

Sen vaknade jag av att mami kom in i rummet med telefonen och snackade o sa något i stil med "ja My har också gnällt över halsen, ska se om hon ville prata" och då vände jag med täcket över huvudet tills mami sa att det va Sandra då sträckte jag ut handen och tog luren sen pratade vi lite smått om helgen. Vi kanske ska sticka iväg på bia eller något sånt då lisebergstrippen nog inte lär bli av, börjar bli för kallt nu.. Vilket på ett litet sätt är skönt för jag har inte så mycket pengar ju men men..

Sen la vi på och jag satte mig på soffan och såg litet på smallville tillsammans med mami, telefonen ringde och ovanligt töserna har problem i skolan. Så trött på det att jag snart blir deras bodyguard och går med dom överrallt hahaha.. Sen kom mami med en hustler som blev min frukost sen satte jag mig vid datorn och hustlern tog slut så jag tog den jag hade kvar sen igår så är inne på andra nu. mmmmmm..

Man blir mätt på hustler, eller jag blir det iallafall. Ett litet tag.

Mina blåmärken på armarna håller på att försvinna men dom är ganska feta ändå. Fattar inte det, det är blåmärke runt om själva "rivmärket" (för det ser ut som rivmärken men det är något annat, im not gonna tell u what, only in person) men inte precis vid märkena där är de normalfärg. Håller också på att få gulsot för det håller på att bli gulmärken nu .. nej nog snackat om detta ^^.

Kommer bli tomt i en vecka .. Hur ska jag klara mig? :O ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0