not so good.

Så jag var trött, men tröttheten är egentligen bortspolad men jag ska tillbaka och försöka somna. Men piggheten kom efter att jag insåg att tvätten hängde ute, fick ta in de jag hängt ut och hänga det inne ist. Samt hämta tvätten från tvättmaskinen och hänga upp den.

Sen kom syrran in och tog nyckeln till andra huset och drog dit med några kompisar, kände att jag höll på att somna men då kom någon och gapade och skrek. Tänkte gå ut och be dom hålla tyst men då hörde jag en bildörr och såg att dom skulle åka hem. Skönt, men då tänkte jag var är lillebror & lillasyster. Men förstod att S nog också var kvar och dom höll sälle där inne.

Jag & My hamnade i varsin dörröppning och snackade om än de ena och än de andra till klockan slog kanske två sen har jag suttit och hållt på lite med farmarna och nu ska jag bege mig. MÅSTE SOVA.. En tidig dag + fotboll idag så jag behöver min sömn egentligen. Är ju en trött människa (; höhö..

Så åter igen, och denna gången sista för inatt. Godnatt gott folk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0