Slö.

Jag är verkligen inte pigg idag, har inte orkat göra ett dugg idag. Bara suttit på Farmville och hållt på, lyssnat på musik och läst olika bloggar. Orkar inte ens gå över till grannarna idag, jag ser ut som jag skulle behöva sova två dygn till så tror det är bäst jag stannar inne idag (; hahaha..

Solen var framme förut, var riktigt skönt väder. Ändå har jag inte kommit längre ut idag än till dörröppningen och trappan ut till baksidan av vårt hus. Nej jag är bra dålig ibland..

Men fotbollen har fått orken tillbaka lite och det är jag himla tacksam för, back on track soon I hope (:
Meen jag hade såå gärna velat gå tillbaka till skolan, nuuuuu.. men dom pengarna har jag inte );

Aja nu ska jag lägga över filmer på den externa så ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0