My yesterday!

Så det har regnat en himla massa, himlen bara öppnade sig och det vräkte verkligen ner. Åskan kom också, och den var riktigt nära small som ett pistolskott en gång och då var det 1sek efter blixten så antar det var nära. Mullrade och åskade väldigt högt och regnet slog mot marken väldigt hårt.

Körde till byn och hämtade hem pizza och köpte typ läsk & popcorn sen åkte vi hem och käkade, dammsugade mitt rum och slängde in mina sängkläder i sängen och mina rena kläder i garderoben sen väntade jag bara på att tiden skulle gå.
Fick mess från Pernilla som tyvärr blev kvar på praktiken för länge för att hinna med att komma till mig så jag satt och väntade på Frida & Sandra som skulle få skjuts hit av Danne.

Dom anlände och vi började snacka en himla massa and I do like Sandra coming out of her shell (; hihi.. Snacket var igång sen blev Sandra sugen på pizza så det beställdes sen körde vi ner och hämtade och körde ännu en gång in i en fet regnskur. Hem, snackade lite mer, startade en film sen en till och då blev det att vi missade mesta delen av filmen för snacket var igång igen. Mycket trevligt om jag får säga vad jag tycker (:  Blev dock inga bilder idag men vi överlevde ändå hehe.

Ses på lördag igen snuggingar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0