Snart dags att köra iväg.

Inatt la vårt internet av så kunde inte nörda mig så länge. Vilket egentligen var bra då jag skulle upp tidigt idag.
Dock låg jag o kollade på Grey's Anatomy ett tag och hade lite svårt att somna sen har jag bara drömt konstiga saker hela natten då rösterna från datorn gått in i mitt huvud och spelat mig ett spratt ^^,

Sen vaknade jag vid 10 av att larmet på mobilen ringde, fatta först inte vad som hände men sen så (; haha. Fråga papi ifall han visste vad som var fel på internetet och att jag dragit ut ena sladden för det inte funkat inatt, han visste inte men sa åt mig att dra en annan sladd också, och det funkade. Wihoo. Jag blir väl handikappad om jag inte har något internet (; Eller något.

Nej nu måste jag kila, hörs senare!
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0