Bambi fann sin mamma.

Gick ut och stod ute ett tag men sen gick jag in igen, fråga pappa en sak genom fönstret sen hörde jag hur grannarna kalla på pappa och jag såg att han drog ut en sak till bassängen så jag trodde något allvarligt hänt, jag kuta genom hela huset och ut så fick jag höra vad dom också hörde. En massa brölande (lät ifs som hundar) så var där en liten bambi ute på åkern bakom huset.

Jag kunde inte se den så jag sprang bakom vårt hus och spionerade på hur den bröla på sin mamma och mamman brölade tillbaka. Satt på ett stengär (stavning?) och blev mygg&knottbeten. Men jag följde dom och höll koll så att jag inte skulle skrämma iväg dom så kommer lillasyster D, med Zindy dessutom så jag säger åt dom att sticka och verkligen ta bort Zindy vet inte hur hon skulle reagera.

När jag återvänder till min plats är mamman längre in i skogen och brölar medans Bambi fortfarande var nära. Antingen var mamman trög och inte hör var ungen är eller så hörde hon oss. Idk faktiskt.
Men sen skuttade lillen iväg mot skogsdelen som mamman var på, jag hörde några bröl sen blev det tyst så jag skulle faktiskt gissa på att det var ett lyckligt slut för denna lilla Bambi...

THE END!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0