Hemma igen!

Snart blir det sängen, gud va skönt:P hehe.. Fast nu på kvällskvisten så har det ändå varit lugnt barnen jag passade skulle ju sova för det är måndag och skola och sånt imorgon. Kollade nyheterna och såg att Sossarna låg på första plats då. Eller flest procent får man väl säga..

Så när jag kom hem så skulle jag in i tv-rummet och se klart filmen Twisted och sen extra sänningen på tv4 om röstningen. Första jag gör är självklart tänder lampan men va händer då jo lampan smäller och proppen går. HAHAH fun:P Jaja sen får brushan gå ut och fixa de så tar han fel propp och släcker andra halvan av huset HAHA.. Men den fixa han de. Gött..

Eftersom att man tydligen kunde se mandatantalen och sånt på aftonbladet så tänker jag inte sitta vid tvn nu utan gå och lägga mig i sängen och kolla CSI NY istället. För jag vill somna snabbt (:

Nej men nu blir det som sagt snart sängen. Så godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0