Min måndag.

När jag gick från datorn förut så la jag mig i sängen och såg på CSI NY, löste lite suduko samtidigt. Sen gick jag och duschade. Såg klart det sista avsnittet samtidigt som jag fixa vid mig med kläder och föna håret lite.. När sista avsnittet från säsong 3 var slut så hoppade jag och minisyrran in i bilen för att sticka iväg och handla till middan.

Påvägen dit körde vi genom Häljalt där det stod poliser, dom hade kontroll och kollade hastigheten. Jag trodde att dom kanske skulle stoppa mig påvägen hem för alkotest och kolla körkortet men det gjorde dom inte så det var nog enbart hastighetskontroll.. Aja i affären köpte jag bröd och blue keld sen körde vi direkt hem igen.

Lagade middagen, åt tillsammans med syrran, minisyrran, brushan, My och mami som kom hem lagom till när maten var klar. Sen efter middagen så plockade jag undan då alla andra försvann på fem röda typ. Schysst (;

Satte mig vid datorn, skrev lite med Sandra på MSN så blev jag inbjuden på midsommarfest hos dom. Kanske kör en repris från förra året? höhö.. Aja vi får se inget är hundra procent bestämt ännu..

Och nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, hoppas jag (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0