wheeeeeere's your head at?!

Nej nu ska jag minsann hoppa i sängen, har suttit som fast klistrad på olika sajter för att hitta någon passande klänning till fredag för min kusin tar studenten och sånt så skulle det bli en student/40års fest också. Riktigt nice (:
Skulle dock vilja ha en snygg klänning som jag kan ha på den kvällen samt springa runder med på fester och under sommaren. En sån som passar till allt möjligt men så bra har man de nog inte..

Minnen kommer i huvudet om hur det var när man var liten. Varför måste saker och ting förändras? Minns när min familj och deras familj och ja nog dom flesta syskonen till mamma åkte upp till GBG tillsammans. Vi gjorde det ofta. Hälsade på Gammelmormor och dom andra släktningarna där uppe. Kommer ihåg när Micke&dom hade sånt extra säte i bagagen jag ville alltid åka där bak (: Minnen.. Sett massor av kort när man va en liten tolle och tillbringa tid med dom. Va hände? Varför ska man växa upp och glida isär från alla? En stor anledning till varför jag inte vill bli vuxen..

WHEEERE'S YOUR HEEEEAD AT?.. you spin my head right round, right round...

Nej sängen och CSI NY tills jag somnar .. Kanske en araksboll också? Mums dom är så goda. Men kanske lite sent? Äsch va bryr jag mig :P Men jag säger godnatt nu så hörs vi senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0