Happy thoughts (:

Jag är ganska så happy nu faktiskt och det ända jag vill är att pappa ska komma hem så jag kan visa han, wiii (:

Vaknade där någongång innan tolv, läste tills maten var klar sen fick man ju kränga ner maten sen läste jag klart boken gav den till mamma som också blev helt happy haha (:

Solen skiner idag så jag har även varit ute lite med Zindy även om det inte blev så länge då blåsten faktiskt är en aning kall. Kollade på brushans motorcyckel sådär på allvar, hade bara sett den på bild och genom fönstret innan så.
Att se han så glad gör faktiskt mig också väldigt glad.

Sen har inte så mycket hänt, jag läste igenom mina mail, brushan kom in så vi spelade lite wii så ville vi ha läsk så brushan har kört iväg för att köpa lite (: hehe. Så ska jag kolla lite klädsajter så länge. Need a new closet.

Happy thoughts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0