Ikväll har vat slappe.

Har ifs hört brushans allt snack om motorcyklar som dock börjar gå mig på nerverna då han säger samma sak hundrasjuttioelva gånger, ja jag kom nog ihåg det eftersom du sa de för någon timmesen..
Men borde kanske bara sitta tyst och nicka då detta är något han gillar och är hans intresse, men ibland blir det för mycket då jag inte är det minsta intresserad av motorfordon så va kan man egentligen säga? men men..

Sen skulle syrran hem från sin kompis så jag fick en kick i magen och fråga om inte jag kunde få köra, minns fan inte sist jag körde bil men inte var de några probs förutom att jag vid start på gatan där kompisen bodde hade lite för låg gas och skuttade lite, men d försvann ju när jag hittade rätt på gasen och bara brummade vidare (; hihi..
Va skönt det skulle vara med de kortet alltså, hade inte alls suttit fel i min plånbok, inte alls!

Nu sitter brushan och syrran i tvrummet och glor så jag tänkte hålla dom lite sälle då jag gillar dom (; hihi.
Så hörs nästa gång jag har något att dela med mig av!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0