Onsdag.



Då har redan halva veckan gått, fast ja eftersom att jag varit vaken så mycket mer än vanligt så har det gått ganska så sakta även om det inte varit så sakta att det blivit drygt..    Ja och denna dagen blev ju heller inte så lång vilket jag tackar för, känner att jag är lite slut i kroppen nu när jag sitter här men de går väl över.

Idag är det också Våffeldagen så va tror ni väntar på mig, eller jag väntar på? Jo våfflor såklart ;D hihi.  Senare ska jag även skjutsa lillebror till hans flickvän så jag får övningsköra lite, funfun (: Dessutom har ju solen hittat fram igen så man kan nog inte vara annat än glad faktiskt. Kommer nog tjata om detta ett tag till framöver skulle jag tro för jag är så himla glad, och jag vet inte ens varför för en sån där extrem anledning har jag inte. Bara att ja , nej kan man va glad för man inte sover bort hela dagarna och sånt så kanske d är därför. Och hoppet såklart, orken också.
Nej sluta tjata..

I am unstoppable, så känner jag mig. Passar så jävla bra på mig just nu. Jag klarar mig så himla bra så varför är det så himla svårt att tro på sig själv då? Ibland blir jag galen på mina mixade känslor och tycken för jag vet aldrig säkert något.
Nej så är det, men nu har jag iaf sagt hej! så ska jag checka läget sen bege mig från datorn.

Så hade så bra..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Änna

Okej , super snällt ! Så ja då lånar jag dom gärna :)



Men skulle vi ut nu på Fredag , eller vad ? Vi snackade ju lite löst om det sist vi sågs .

2009-03-25 @ 15:52:32
URL: http://justannnablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0