Trångt som i en sovsäck..

Nu har jag använt alla mina krafter och slängt allt skit vilket är lådor och böcker från golvet till typ dörröppningen, flyttat ena sängbordet till ena sidan av rummet och sen puttat hela sängen typ kanske en halv meter? I helgen lär jag fixa upp databordet, ja jag vet de har ju tagit en jävla tid men jag har varken haft tid eller ork till de innan, fick bara ryck nyss att flytta allt. Men jag känner mig som en sill nu för sängen är ju 20cm från där jag har datorn så fåtöljen jag sitter i kan inte stå normalt. Det är ju tur man har grejer så man får plats i sitt rum, många säger att jag har ett stort fint rum själv känner jag mig som en hm vet inte men får inte plats iallafall.

Hittade ett ställe jag hade kunnat ha soffan på, men de går inte platsen är bokad för databordet ju. Tyvärr hade nog gått bra .. Men men ska ta en bild på röran sen efterbild när allt är färdigt ..
Varm är jag också, mamma&pappa har börjat elda igen så värmen bara väller ur elementet, puh :S

Ska se Andra Avenyn avsnittet ikväll, skulle sett de i tisdags men kolla annat, skulle kollat igår men orkade inte så får ta de idag. Får ju ändå sovmorgon lite halvt imorgon så (;

Men vi hörs (:

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0