Fotboll!

Fotbollsträning idag, fast vädret kunde ju gärna varit lite bättre.  Så var först inte så sugen på att köra tack vare blåsten men de löste sig, eller ja d löser sig om d skulle vara obehagligt att köra. Fast när jag berättade de för pappa så sa han att de inte va så farligt med en så liten bil, hade varit värre om jag kört bussen så jag är lugn.

Men syrran kom nyss in o berätta att de börjat regna. Skoj sånt ju. BAH..
Men ja om drygt en kvart beger vi oss till Statoil och samlas med dom andra, sen bär de iväg. Undra hur många vi blir ikväll för jag undrar om någon bangar för vädret? Menar jag var ju påväg att göra de (dock enbart för körning i blåst)

Aja vi ser, har tagit på mig ett par tjocka strumpor (jag hade med dom till bg som typ skidstrumpor) och fotbollsskorna sitter bättre, kanske jag kommer kunna springa lite bättre utan att ha ont också. Feels good, really good :D
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0