Alone in the dark.

Då är jag ensam igen..

Sandra kom hit och vi beställde mat nästan direkt så körde vi ner i byn och hämtade den sen satte vi oss och kollade på paranormal activity och den passade Sandra ganska så bra och jag tyckte bättre om den nu än när jag var själv, kanske hennes 'mood' smittade av sig. Jag vet inte för sist tyckte jag den var ganska lame men ble bättre nu faktiskt (: hihi..

Så åt vi mat och kolla film och snackade. Efter den filmen startade vi Orphan som faktiskt var väldigt bra och ett nytt uttryck har bildats. Haha, rackoon har blivit utbytt men vi väntar tills senare för att se om de faktiskt går och blir en trend (; hahah..

Sen satt vi på mitt rum och Sandra satt där vid datorn och snacka med en kompis som ledde till att vi tog fram mina flairflaskor och kasta dom mest i golvet faktiskt. Pappa kom och undra vad som försegick så vi skulle testa på att köra de isängen men va mest jobbigt så vi fick ställa flaskorna på hyllan och roa oss med annat (;

Haft en trevlig kväll med min lilla solstråle (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0