Med ett ord trött.

Hade velat skriva mitt ord men det går ju inte för då kommer folk och frågar om jag vet vad det betyder och visst gör jag det men pratar man med ett barn kan man säga ordet och jag kan lova att dom inte är vad ni vill att de ska betyda.. Vet pratar i gåtor men det är ganska kul ibland, roligt om någon faktiskt förstår vad jag snackar om. Nåja..

Startade 'The dark knight' och såg en bit men sen började mina ögonlock ge vika och sen vaknade jag till och tänkte nej somna sju på kvällen är inte okej så fick gå upp från sängen, stänga av filmen och sätta mig här istället. Sen ringde telefonen så snackade jag med Sandra ett tag, alltid lika underhållande hahah :D

Nu vet jag egentligen inte vad jag ska göra, är väldigt sugen på varm oboy men vi har ju ingen mjölk hemma );


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0