music make me crazy.

Så jag och Jennie låg i min säng och kollade på film och snackade lite, alltid trevligt med sällskap (: hihi. Sen lyssnade vi på musik och youtubade Kesha och vi höll båda med om att hon va bra och fick lust att dansa, speciellt åt den första låten Tik Tok ska lätt med på nästa partyskiva (; hihi.

Sen var det dags för Jennie att sticka hem så satte mig vid datorn och youtubade fram en massa bra låtar och fick hem dom på datorn. Sitter och lyssnar och blir så sugen på att festa, sjukt (; Hihi..

Ljusen har värmt upp hela rummet, väldigt mysigt saknas bara en sak för att göra de perfekt men han är inte här tyvärr );

Nej nu ska jag äta kvällsmat hade jag tänkt, godkväll på er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0