Tidsfördriv.

Nämn någon som gjorde dig glad igår: dom sena smsen.
Vad gjorde du kl 7 imorse: Låg och sov gott i min säng.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Hade sällskap av Jennie.
Det sista du sa högt: minns inte.
Vad har du druckit idag: Alkoholfritt (;
Vad var det senaste du åt: makaroner & köttfärsås.
Vad var det senaste du köpte: cheeseburgare i fredagsnatt.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig just nu: Stillsamt.
Godaste glass-smaken: Ben&Jerry's chocolate fudge brownie. YUM
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Sover du tungt: Inte direkt, vaknar ganska lätt.
Drömmer du mycket mördrömmar: Nej någongång då & då.
Vilket ämne är roligast i skolan: Går inte i skolan men gilla musik & idrott bäst.

Favoritklädsel: Något bekvämt.
Favoritlåt just nu: Turn you on & Tick tock.
Vad ser du om du tittar åt höger: Fotoalbum, pennor osv osv osv.
Vad gör dig glad just nu: ingenting );
Vad ska du göra härnäst: Slänga mig på sängen och sen kanske få besök av Jennie igen.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster , cause I'm special (;
Humör just nu: sleden.
Favorit godis: choklad kanske.
Klädsel just nu: Mjukisbyxor, linne och sånt..
Musik just nu: avstängd.

Sommar planer: Mallorca, eller någon annan resa tillsammans med Sandra (:
Hur många kuddar sover du med: Använder helst bara en men sängen innehåller fem st tror jag.
Spelar du något instrument: Nope.
Morgon- eller nattmänniska: Natt helt klart.
Vilka är viktigast för dig: Dom som står mig närmast hjärtat.
Bio eller promenad: Ensam promenad en mörk regnig höstkväll med kamera&mp3 som sälle.
Snarkar du: inte regelbundet men har hänt nån gång.
Stjärntecken: Fisken.
Äckligaste insekten: Alla.
Vad vill du jobba som: Reseledare/Guide, stå på scenen, bartender, mingelfotograf. Finns mycket.

Stökigt eller välstädat: Stökigt.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump: Är höjdrädd, men ville när jag var yngre.
Vad gör du om du får hicka: Hickar?

Vad längtar du mest efter just nu: till nästa gång jag får träffa putte (:
Hur svarar du i hemtelefonen: Hej det är My.
Hhur svarar du i mobiltelefonen: Hej det är My.
Antal timmar sömn inatt: Tillräckligt många.
Sov du ensam: Ja tyvärr );
Vem sov hos dig senast: Putte.

Vad ser du framemot: Helgen, som alltid ^^,
Vad vill du ha just nu: kränge o mys-sällskap (:
Vem längtar du efter: Putte (:

Vilken buss åker du oftast: Den som går mellan Östra & Helsingborg gissar jag på:P
Vilken årstid är det nu: Höst.
Är du kär nu: Ja de är jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0