En dag närmare helgen!

Min morbror ringde mig förut och undrade om jag kunde hämta mina två kusiner på dagiset eftersom att han skulle komma ifrån jobbet lite senare så jag väntade på att klockan skulle passera för att bli dags att hoppa i bilen och köra iväg.

Körde lite fel först men sen hittade jag och direkt när jag såg Andy så blev han glad och sprang och kramade mig, sen väntade vi in Lance sen sa vi hejdå till dagis/fritidspersonalen och körde hemåt. Jag körde inom Netto och köpte hustler & påfyllning till min mobiltelefon sen landade vi hemma.

Åt lite middag och nu sitter jag och öser med musiken för att se om jag kan hitta musik till lördagens partyskiva, så om du har musiktips så tipsa mig gärna för jag kan inte komma på mycket att söka efter, jag laddar ner från Youtube så allt som finns där får jag tag på. Just so u know (; Så snälla ge mig tips, i need them! (:

Förövrigt, speedad på min hustler som vanligt (; And I like (; höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0