Solen värmer härligt,

när blåsten är så kylig..
Har stått och varit lite social över staketet. Papi och dom håller på att tömma poolen och det går väl framåt hehe.. Jaja jag babblar mycket, men jag gillar inte pinsamtystnad så varför inte fylla tomrummet med massa babbel från my's bubbla? hahah .. Jag får mig själv att le ibland för jag är ganska så rolig ändå (; torr men rolig..

Tänkte ta min kamera och vandra iväg en sväng. Kommer nog inte längre än till bäcken för jag är för lat och känner att baksmällan sakta men säkert håller på att ta sig över min axel. Puh, don't like. Måste nog fylla på med lite vätska innan jag går ut.

Men bilder kommer förhoppningsvis senare, både från gårdagen & dagen om ni har tur (; hihi.
Njut av denna fina höstdag är ni snälla, för solen är sjukt nice idag. Iallafall hos mig.. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0