Fredagen 9 April.

Nu börjar det bli dags för mig att lämna Facebookvärlden för det känns som jag flummat loss tillräckligt. Spelat spel som jag inte kommer speciellt långt på så behöver nog en paus ifrån det och sen skriver jag lite meddelande till mina kära vänner (;

Har tänk en sak, jag tror nog jag ska slita på mitt hår och bli blond till sommaren för känns inte så lönt och vara brunett ifall mitt hår ändå kommer blekas av solen. Men ändå, vill inte slita sönder håret. Tror detta får bli ett av våra samtalsämnen på lördag för när det kommer till hår så litar jag på Sandras omdöme till hundra. Hon fick ju klippa av mitt hår och göra vad hon ville, tyckte resultatet blev skit bra.

Dock är det utväxt nu men ska nog spara till långt igen, eller ja vi får väl se jag vet ingenting. Återigen den biten får jag väl ta med Sandra den också. Vet redan att jag vill testa på en annan hårfärg till hösten då solen inte bleker håret lika mycket men de tar vi då..

Nu blir det sängen & scrubs i vanlig ordning. Trevlig helg, för den är ju här nu (: Godnatt ifall att jag inte återkommer och stör senare. Tjingeling ..



Blond
eller
Brunett?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0