Onsdagen 21 April.

Då var man hemma och på G att sticka hemifrån igen.

Stack inom Netto påvägen till Frida, köpte lite mat & läsk så vi kunde äta och dricka lite gott. Fick ett missat samtal och sen ringde jag upp Sandra, drog från netto och gasade mot Östra och sen upp till Frida där Sandra redan satt i soffan. Fick i mig en panpizza och sen började Dating in the dark följt av Desperate Housewives och Cogar town..

Efter dom serierna hoppade vi in i bilen och stack till donken i Ängelholm för Sandra var hungrig. Köpte en McFlurry Lion (bitarna är hårda så akta tänderna). Efter det drog vi tillbaka till Frida och kollade på Wallander - Arvet, jag gillade den förutom slutet de verkade lite fel klippt som om dom missade något men annars helt okej (:

Innan filmen var slut drog Sandra hem för hon var trött och efter filmen satt jag och Frida och snackade till typ halv 4 tiden sen var jag tvungen att dra hem med ett stop i Örkelljunga på Preem för att tanka rost-Dagge.. Hem och in i duschen och sitter nu här med handduk i håret, ska fixa vid mig och om drygt en timme köra mot Klippan och kidnappa putte när han slutat jobba (:

En mycket trevlig kväll om jag får säga mitt, verkligen kul att ha kompisar man kan prata med och dela sina knäppa, roliga, bra och underliga upplevelser med. I love my friends (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0