Onsdagen 11 Augusti.

Godmorgon.

Här har vi en person som är uppe med tuppen, eller kanske inte.
Drog som sagt hem till Natha igår, först hem till hennes pappa och snacka lite där och sen vidare hem till Natha där vi drog fram vattenpipan och drack varsin Mojito. Massa skratt, ett himla hålla pående för att få igång första kolen, tills vi insåg vad som var fel, ännu mera skratt. In i dimman, halsrivning, musik, kolbit på mattan, Dobbe, bilder och sen en tredje person & tv.

Blev en tidig kväll eftersom att hon skulle upp och jobba idag, därav är jag nu också uppe. Jag valde att köra hem imorse när hon skulle köra till jobbet, hade jag velat hade jag fått stanna & sova men känns som jag har lite att stå i så hade inte ens tänkt lägga mig. Iallafall inte nu. Snart drar jag igång musiken istället & väcker halva huset (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0