Onsdagen 25 Augusti.

I want to cry.. But I wont, I def wont..

Vi närmar oss månadens slut med storm steg för tiden går så himla snabbt. Fick mig att kolla kalendern och inse en sak. En sak som aldrig kommer till att ske men ändå inse en sak. Jag hoppas bara att dagarna kommer spolas förbi och jag kommer ha mina tankar på ett helt annat plan. Jag hoppas att jag är tagen med storm och adrenalinet får mig att glömma tid & rum. Vågar inte titta tillbaka för det är säkert en helt vanlig jobbdag, vilket innebär för mycket tid att tänka. Give me something else, fill my brain with sexy stuff.

söta ord. arga ord. fula ord. jobbiga ord. tystnad. ingenting spelar någon roll.

Jag har hittat min glädje källa men den är nog så ostabil så jag inte får nog. Det bästa med min glädjekälla är dock att den finns där precis i rättan tid när jag behöver den som mest. Bara en yttepytte och det ger glädje för ett bra tag. Hoppas på att det är tillräckligt, I feel like I need it. Gimme gimme..

I need a refill.


I hate everything about you. But I dont, I really dont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0