Recension - The Descent part 2.


Sarah kommer ensam upp ur ett grottsystem efter en expedition i Appalacherna som hon genomfört tillsammans med fem väninnor. Hon är förvirrad och skadad, talar osammanhängande och är utom sig av fasa. Sheriff Vaines känner sig skeptisk inför den information han lyckas få ur Sarah, och är övertygad om att hennes psykos döljer en mycket mörkare sanning. (KÄLLA.)

Helt seriöst så tyckte jag verkligen om denna filmen och när den var slut hade jag en sån lite läskig känsla i kroppen. Jag minns inte så mycket av ettan direkt men denna var en sådan film som fick mig att spänna mig en hel del och sitta där och hålla andan. Jag får lite halv panik att sova i en sovsäck så att se dom krypa runder i små trånga tunnlar, ja bara det fick mig att typ krama kudden :P haha. Spänningen höll sig genom hela filmen tycker jag, hände saker ofta och det gillas. Så jo jag tyckte om filmen helt klart :D Glad jag blir!

Kommentarer
Postat av: Abap

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 09:39:49
URL: http://abap.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0