Rost-Dagge is fine.

Jo så att, gick upp runt halv sju, "väckte" lillebror som precis i samma veva skulle gå och kolla om jag var vaken. Kallas team-work (; Drack varsin Hustler och vaknade till liv sen körde jag till Klippan och vi väntade in vår tid. Satt och vänta på att mannen som kollade bilen skulle bli klar och när vi gick för att få vår dom blev jag en aning paff. Bilen gick igenom besiktningen vilket jag nog inte riktigt hade väntat mig. Gotta love that ;D

Nog rostig men den går igenom besiktningen OCH den startar alltid (; så helt duglig! Kärlek på det för fulla muggar minsann (:

Kommentarer
Postat av: Amundkatharina

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-09-02 @ 10:40:15
URL: http://amundkatharina.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0