Lördagen 18 December.

Gårdagen i snabba drag blev som följande.
Jag fick ett sms om att jag skulle arbeta i örkelljunga istället för åsljunga, åker dit. Arbetar i någon timme sen får jag åka till Åsljunga, saker funka inte som det skulle så jag blev ståendes och städa i tre timmar istället. Kul kan man väl inte säga men men.

Hem och stressade ihjäl för att hinna till Örkelljunga till klockan åtta. Mötte upp Jenny och sen plockade vi upp Eva och lämnades av i Ängelholm där vi tog bussen till Olympia. Bowlade och jag var ju typ sämst sen ändrade vi hand till vänstran en omgång jag de gick bättre för min del så jag fortsatte och låg helt plötsligt tvåa , gött.

Det var av till knutan och festade där. En tequila slant även ner, vilket inte hänt sen 2008 :o Efter knutan blev det utposten och efter det cardinal. Sen kom papsen och hämtade mig, åkte inom donken och sen hem. Jag var full som en snuda och idag mår jag som en död sill så nej jag ska lägga denna skiten på hyllan. Det kostar bara massor med pengar och är inte tillräckligt givande för att jag ska må som jag gör idag.

Är nästan lika illa som efter helsingborgs festivalen. Fast idag va den bara kräkas en gång i soptunnan istället för krypa till Nathas toalett x antal gånger under dagen så ja lite bättre är det väl idag men ändå inte värt de. Att ligga och må ständigt illa och ibland behöva andas så mycket för att hoppas illamåendet ska gå över. Att inte våga röra sig eller inte kunna gå ifrån sängen, alltså nej det är fan som att va döds sjuk men man vet att de enda man behövt göra var att inte dricka alkohol dagen innan. Så det är vad jag ska sluta med.

Jag kommer hålla fast vid att vara nykter på nyår, kanske man skulle åka och bowla istället för det är ju väldigt roligt. Nej nu lägger jag mig i sängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0