Torsdagen 4 Februari.

Countdown 24 days to go.

Att jag inte kan sova är ingen ovanlighet heller, eller sova kan jag men det är ju oftast på dom mest opassade tiderna. Som förmiddag & eftermiddag. På natten ska ögonen vara som piggast, energin ligga på topp, tankarna ska spöka ..

Dock tog jag kål på mina spöken inatt, förhoppningsvis, jag stod inte ut så jag var tvungen att böla lite hos putte. Troligen så är allt det här fortfarande nytt för jag kan ibland känna mig galen av allt som bubblar inom mig. Känns ibland omöjligt att klara av, speciellt på natten när man är helt ensam. Tror jag behöver en sovkompis snart..

Något annat jag också behöver är något i magen, jag är hungrig. Kladdkaka med bär & sånt som jag åt hos Sandra i förra veckan hade ju inte alls suttit fel faktiskt (; hehe. Men sånt gott har vi inte här så får bli en sleden macka eller något och ett glas vatten.

Godnatt & Sovgott, för jag ska fortsätta med SATC nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0