Lördagen 30 Januari.

Var lämnade jag er senast i min livs saga?

Jo jag hoppade in i bilen och körde mot Sandra, parkerade bilen och klev in. Blev lite paff över alla blickar jag fick på mig, va inte beredd på så mycket folk. Fick komplimanger om hur fin jag var och över mitt hår, de gillas ju hihi. Så satt där en stund, åt lite mat och drack min alkoholfria välkoms drink.

Sen blev klockan mycket och vi packade ut oss i bilen och drog hem till Frida. Jag korkade upp en cider dirr, såg på Frida som försökte sig på en öl för typ första gången i världshistorien haha. Gick inte så bra och efter en halvtimmes jobbande ställde hon den och tog en cider istället (;

Sen kom även killarna och ett sällskap. Så drack lite först sen togs det fram kortlek och 'Jag har aldrig' så vi spelade lite sånt, lite rökpauser och en hel massa skratt utdelades för killarna där är en aning roliga faktiskt. Blev lite spring på dass för drickan rinner snabbt genom magen och vidare..

Sille & fjällan somnade ju typ på soffan helt omslingrade -get a room varning på det- , Sen dog det ut lite och Sandra fixade skjuts hem till henne så vi åkte hem och lämnade dom andra. När vi kom hem till Sandra var fortf några av deras gäster kvar men skulle åka när vi kom.

Drack en cider till, åt lite nattamat sen var det dags för sängen. Låg och snackade lite sådär halvt om halvt i Sandras säng och sa väl godnatt x antal gånger men fortsatte prata direkt efter. Så näst sista gången vi sa godnatt så började vi båda asgarva. Va ganska kul , men sen sa vi godnatt och tystnaden dränkte oss till sömns.

Hade i vanlig ordning en väldigt konstig dröm, men sånna gillas väl också haha.

Nu sitter jag här medans Sandra duschar, skickar lite sms med putte som sitter på bussen upp mot Sthlm, snart partykryssning för hans del ååååh, sakna, ångest, depp, NEJ NEJ NEJ, här har vi huvudet högt och ler mot världen.

Ska hämta min bil hos Frida senare, sen köra hem och ta en skön dusch, och sen får vi se vad som sker efter det. Men att känna det varma vattnet mot ens kropp är bara sååå skönt ibland..

Nej nu har jag inget mer att dela med mig av så have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0