Skridskoslipning.

Det är så att jag förra vintern åkte skrillor nere på Möllan men gick inte så bra då jag mest glattade runder då mina skrillor inte var så slipade så dom fick tag i isen. Vill gärna inte hålla på så detta året också så hade varit bra om jag kunnat slipa dom. Nu vet jag bara inte var jag kan göra det, känns lite onödigt att köra till Tyringe när jag alltid är på andra hållet om Perstorp..

Så om någon vet var man kan slipa sina skridskor, öppetider och sånt så hade det varit väldigt kul om ni kunde tala om det för mig då jag inte lyckades hitta något på nätet. Känns inte som min bästavän just nu.. Tack på förhand.

 

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0