Alla är vi bisexuella.

Och innan ni höjer ögonbrynet och tvär nekar vad jag säger så kan ni ju ta och läsa min åsikt om detta, för den har betydelse i mina ögon.

Jag tror inte på saker i allmänhet men jag måste säga att hur jag ser på saken och tror så är det som följande. När man blir kär i någon så tror jag att det är personen man blir kär i och inte i vilket kön dom har. Jag hoppas ni förstår hur jag menar men det borde inte vara så svårt egentligen. Så jag menar att jag alldeles säkert också hade kunnat bli kär i en tjej, att jag sen aldrig skulle gått ner på henne och vårt sexliv varit dött är ju en annan femma (;

Vad jag också stör mig på sjukt mycket är hur oftast killar (säkert tjejer också) tycker att det är sjukt hett med lesbiska men så fort det kommer på tal om bögar så äcklas dom och allt de där. Jag tycker personligen att funkar det ena så funkar också det andra, man kan inte gilla det ena och tycka det andra är en sjukdom för då är båda det. Några kommentarer på detta, ni får ju gärna dela med er av er åsikt as well. Detta är bara vad jag tycker, alla har rätt till sin åsikt (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren i min blogg:)

2010-07-21 @ 13:59:51
URL: http://justannna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så jävla sant! =)

2010-07-21 @ 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0