Btw, gårdagen!

Har ju glömt att skriva om grillkvällen just pga att internet krånglade en massa igårkväll och jag haft tankarna på annat håll idag..

Men precis när jag skulle lämna mitt rum igår och tar i handtaget för att gå ut och påbörja salladsgörandet och sånt så möter jag Sandra & Frida i dörren haha.. Så gick ut i köket och jag höll på med salladen, dom fick själva blanda sina drinkar och vi snackade samtidigt.

Efter ett tag var maten klar där ute så vi tog ut alla tillbehören och satte oss ute vid bordet och började mata upp på tallrikarna och åt oss mätta. mm mm mm , grillat är så himla gott (: hihi.


Satt ute och snackade och umgicks ett tag men sen blev det lite kyligt och vi tog och plockade in grejerna . Frida började snoppa jordgubbarna sen gick vi in på mitt rum och snackade lite till tills jordgubbsuget tog över för då masade vi oss ut i köket och åt jordgubbar & glass . mm mm mm, gott det också :D

Sen blev det snack på mitt rum tills vi alla va slöa i huvudet och dom begav sig hem. Men en mycket trevlig kväll och nästa gång bytar vi ut grillat & alkofritt mot räkor & alkohol. GET WASTED!! ;D hahaha..

Tack ! Tummen upp för gårdagen, mycket gilla på den (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0