Jag lever för mig.

Jag blir så irreterad varje gång jag tänker på den där meningen i mitt huvud. Jag hade inte stannat upp och sketit i allting bara för att.. Jag tycker istället att man borde tagit tag i problemet från början så att det kunde gå att rädda, men icke.

Jag har sagt en gång förut när jag slutade upp med en dumhet, det kommer aldrig finnas en annan människa som kommer att få mig att skada mig själv igen, jag lever för min egen skull annars är det ju lite meningslöst. Menar jag kan inte ge upp allting bara för att någon lämnar mig och jag känner mig helt jävla sorgsen, jag klarar mig bra själv.

Stundvis så känns det till och med som att jag inte bryr mig, är det så lätt att sopa under mattan så var de kanske inget att hänga i julgranen. Jag försökte, men vill man inte ge de en chans så va de antagligen ingenting. Känner mig så himla lurad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0